2009. október 26., hétfő

Tündérek + Autumn Song

Ugye nekem bele kell fognom a 6. dologba is, nem elég 5 elkezdett munka... Szóval ebbe kezdtem bele:
Az egész úgy kezdődött, hogy kitaláltam, hogy táskát akarok varrni magamnak (még soha sem tettem). Kb 2 hete vettem is szép barna anyagokat hozzá + egy barnás vöröses fonalat. Azóta keresek mintát. Aztán ez nagyon megtetszett. El is kezdtem a fonállal (alsó levél), de azóta úgy látom, hogy túl nagy lesz. Nekem 2 bankkártya méretű tartó kellene a táska elejére, ez a minta meg sokkal nagyobb. Szóval nem tudom, hogy mi lesz belőle. Egyenlőre csak hímzem. :) Ez a kép vasárnap koradélután készült lámpa nélkül! Olyan szépen sütött a nap. :)

Aztán belémvillant, hogy meg van a fonalam a fenyőfa befejezéséhez (hála Adélnak!), így hát nekiestem a tündéres képnek, mert azt is akarom vinni a keretezőhöz. Ennyit haladtam vele (ez is természetes fénynél készült fotó, pár órával később):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése