2012. május 3., csütörtök

Elmaradások

Kissé el vagyok maradva a bejegyzésekkel. Vegyük őket sorra:
1. A nyuszis minta kosaras párja. Még húsvétkor elkészült. Utána egy hétig még meg volt, de most sehol sem találom. Majd ha előkerül lesz kép is.
2. Elővettem a Janlynn-es mintámat, amit még novemberben kellett volna befejeznem, de még mindig nincs kész. Sajnos az utóbbi időben majd minden nap későn értem haza, így nem sokat haladtam. Gondoltam majd a hosszú hétvége alatt rengeteget hímezek. Hát nem sikerült. De azért haladtam valamennyit, de még messzi van a vége. Előtte:
Most:
+1 mivel ügyesen elvittem a telekre a fényképezőgépemet, ezért meg tudom mutatni, hogy milyen szép virágai vannak anyunak:
A lila orgona még csak kedden kezdett el nyílni, míg a fehér már pompázott:

A gyöngyvirág ültetvényünk:

Ennyi gyöngyvirágot szedtünk (meg még kb az ötödét) és még maradt is valamennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése