2013. június 7., péntek

Én is!

Már annyi fonalam, anyagom, készletem, mintám van, hogy talán tényleg igaza van anyukámnak, hogy soha nem fogom elhasználni őket. DE nekem is mindig valami új kell!
Pár éve egyszer kipróbáltam a selyem fonalakat egy LHN készlettel és valahogy úgy emlékeztem, hogy állandóan szakad és foszlik és szenvedés használni. De mostanában Emese nagyon dicséri.Így hát nem tudtam ellenállni és én is kipróbáltam.
Sok-sok mintán gondolkoztam, de mivel csak pár színem van, így a színesek kiestek, monohoz meg nem volt kedvem. Aztán a vége a Blackbird Designs Rose Garden mintája lett. Persze ezt is átvariáltam. A keretem egységes, pár x elmaradt, színessé tettem a mintát és természetesen elszámoltam. Így tuti, hogy teljesen egyedi lett!

És a lényeg: nagyon jó volt a selyem fonallal dolgozni! Nem foszlott, pedig az eredeti 1yard hosszal dolgoztam. Még fejteni is lehetett, az sem ártott a fonalnak. 32-es anyagra 1 szállal dolgoztam, kettővel nagyon nem tetszett.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a kis rózsa. Ha egyszer belefutok ebbe a fonalba, feltétlenül kipróbálom majd, ha már ennyien dicsértek... :))))

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyen véleményen voltam először a selyemről, de most már nagyon megszerettem! :) A tied is nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés