2013. június 14., péntek

Kell a kontúr

Mint azt a héten készült mintám is mutatja, x-szemezésnél a kontúr kell, még ha sokszor nincs is kedvünk hozzá:



Amúgy ezt a "gyors" munkát az új kolleganőmnek készítettem. Múlt héten volt a szülinapja, 2 hete a névnapja. Persze nem tudtam a szülinapjáról, így nem készültem, meg sokat gondolkoztam, de végül hétfőn találtam egy mintát, amit szívesen meghímeznék képeslapnak. Kedden beszereztem a képeslapot, majd hozzá is láttam. Az újság, amiben a minta van, azt írja, hogy 2-4 óra az elkészítése. Hááááááááááát megint meg kellett állapítanom, hogy én nagyon lassan hímezek. :( Ha nagyon szűken veszem a rá fordított időt, akkor is volt 6 óra az elkészítése (azaz keddtől csütörtökig), ebből 1 és negyed óra a kontúr, szóval tuti, hogy nem tudom megcsinálni még 4 óra alatt sem.
Pedig a Parisom olyan látványosan gyorsan készül, hogy azt hittem, gyors lettem. De hát úgy tűnik, hogy egy átlag alatti angol xszemező is gyorsabban hímez nálam. :(

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett :-)
    Melyik újságban van? én is szeretném kipróbálni magam :-)

    VálaszTörlés
  2. Cuki nyuszi, biztos örült a lány aki kapta!

    VálaszTörlés
  3. Igen, örült! :)
    Jó olyannak adni ajándékot, aki értékeli is. :)

    VálaszTörlés