2013. június 12., szerda

TG Paris 1.

Már egy ideje megvettem a Thea Gouverneur - Paris készletet.
Akkor rögtön el is kezdtem. És bontottam is. Mert annyira apró a minta, hogy nem láttam, hogy a jel nem kockában x, hanem karika... Na és akkor félre raktam. Aztán elkezdtem nagyítani és úgy nyomtatni. De hát ez elég nagy munka.
De most rájöttem a tutira: gépről hímzek. Így tudok színezni, nagyítani, egymás mellé rakni stb.
Szombat reggelre így nézett ki a minta:


Azóta szombaton még pár órát dolgoztam vele.
Ha ügyes leszek, akkor valahogy így fog kinézni:


2 megjegyzés:

  1. Azta!!! Te is Thea-zol??? :))) Nekem is azt kéne... ott áll félretéve a cserkóvirágom, nem tudom mikor veszem kézbe legközelebb....

    Nagyon szép lesz!! jó nagy és fekete alapon.. nem semmi!

    VálaszTörlés
  2. Jézusom, ez hatalmas kép, és ilyen sötét alapon! Nem lehet könnyű csinálni. Nagyon szép lesz amúgy!

    VálaszTörlés